ÁSzF2017-12-05T14:02:46+00:00

Általános Szerződési Feltételek – Legenda Szappanműhely Webshop

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Legenda Szappanműhely (székhely: 6000 Kecskemét Fáklya utca 6. II/5., adószám: 75684062-1-23), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Az ÁSZF letölthető az alábbi linkről: http//szappanmuhely.hu/legendaszappanmuhelyaszf.pdf

1. Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Gömöri Sándor Csaba
A szolgáltató székhelye: 6000 Kecskemét Fáklya utca 6. II/5.
A szolgáltató elektronikus levelezési címe: sandor.gomori@gmail.com
Cégjegyzékszáma: 33621685
Adószáma: 75684062-1-23
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Kecskeméti Járási Hivatala
Bankszámlaszáma: K&H Bank 10402506-50526755-77801000
Telefonszáma: +36/70/9422116
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
Tárhely.Eu Kft.
Cím: 1144 Budapest, Ormánság u 4.
Adószám: 14571332-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-909968
Telefon: +36 1 789 2 789
E-mail: support@tarhely.eu

2. Alapvető rendelkezések
2.1.
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2.
A jelen Szabályzat 2014. október 11. nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
2.4.
A nap 24 órájában nézelődhet, vásárolhat a Legenda Szappanműhely webáruházában.
2.5.
A Szolgáltató a vásárlóknak nem küld hírlevelet.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
3.1.
A webáruházban kapható szappanok a Legenda Szappanműhely műhelyében készülnek kézműves technikával, így minden darab egyedi. A szappanok tömege minden esetben feltüntetésre kerül, ettől +/- 10% eltérés mutatkozhat, mivel kézzel készített a termék.
3.2.
A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben forintban értendő, amely tartalmazza a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazza a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A szállítási költség a csomag súlyától függetlenül Magyarország egész területén egységesen 990 forint. Ha a vásárlás összege eléri vagy meghaladja a 10000 forintot a szállítás díjtalan.
3.3.
A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
3.4.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

4. Rendelés menete
4.1.
Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webbshopba, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást. Az áruk kosárba tételéhez nem szükséges bejelentkeznie, de a rendelés elküldéséhez vagy be kell jelentkeznie, vagy pedig meg kell adnia a pontos elérhetőségét és a kiválasztott fizetési módot.
4.2.
A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba a termék adatlapján található “Kosárba rakom” gomb megnyomásával. Itt beállíthatja a vásárolni kívánt mennyiséget az adott termékből.
4.3.
Amennyiben szeretne további termékeket vásárolni, lépjen vissza a webshopba, és helyezze a kosárba a többi terméket is.
4.3.
Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, kattintson a “Kosár megtekintése” gombra. A kosarát elérheti a fenti menüsorból a “Legenda szappanműhely kínálata” – “Kosár” fülön keresztül is. Ezen az oldalon még állíthat a vásárolni kívánt mennyiségen, ilyenkor azonban az új ár számításához kattintson a “Kosár frissítése” gombra.
4.4.
Kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra. Amennyiben nem regisztrált, meg kell adnia a számlázási és a szállítási adatait.
4.5.
Ugyanezen az oldalon kell beállítania a fizetés módját is. Fizethet közvetlen banki átutalással,  PayPal segítségével vagy bankkártyával. Online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Visa Classic, Maestro, Visa Electron és American Express kártyák. Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a BARION.
A Barion kétféle fizetési lehetőséget kínál: fizetés Barion tárcával, vagy fizetés bankkártyával.
A Barion Smart Gateway fizetőkapun bárki fizethet bankkártyával, egyszerűen bankkártya adatainak megadásával, nem szükséges előzetes regisztráció. A Barion tárcával rendelkező felhasználók azonban kényelmesebben fizethetnek, ezért minden fizetésnél van lehetőség regisztrációra. A vásárlás bármikor megszakítható az oldalon található Vásárlás megszakítása feliratra kattintva. A Barion fizetési lehetőségekről bővebb információk találhatók a Barion honlapján.
4.6.
Ha kiválasztotta a fizetési módot, kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra. Sikeres rendelés feladás esetén még egyszer láthatja a rendelés részleteit.
4.7.
A Szolgáltató a rendelés elküldése után egy e-mailt küld a vásárlónak megrendelése visszaigazolásáról. Amennyiben a visszaigazoló e-mail legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy a szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja vagy rendelése során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzentet fogadni. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
4.8.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

5. A megrendelések feldolgozása és a teljesítés
5.1.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 18.00-20.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a fenti időkeret után történik, a megrendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
5.2.
Banki előreutaláskor a megrendelés teljesítése a fizetés teljesítése után történik meg azt követően, hogy megérkezett a vásárlás összege a bankszámlára. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 7 munkanap. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
5.3.
Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
5.4.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

6. Elállás joga
6.1.
A termék speciális jellegére tekintettel nincs értelme elállási jogról beszélni.

7. Garancia
7.1.
Amennyiben bármilyen okból nem elégedett a megvásárolt termékkel, postai úton küldje vissza, vagy személyesen adja le a termék legalább 50%-os maradványát a vásárlástól számított 30 napon belül, melyre Szolgáltató 100%-os azonnali pénzvisszafizetési garanciát vállal. Szolgáltató csak a termék vételárát téríti meg, az esetlegesen felmerült postázási költséget nem. A garancia kizárólag a vásárlásról szóló nyugta/számla bemutatásával érvényesíthető.

8. Adatvédelem
8.1.
A regisztrációhoz és a rendeléshez szükséges adatokat harmadik személy részére a Szolgáltató nem adja ki. Adatkezelési elveink megegyeznek a hatályos jogszabályokkal.

9. Egyéb rendelkezések
9.1.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a www.szappanmuhely.hu weboldal üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért, beleértve a számítógépes vírusok vagy ún. “spam”-ek által okozott károkat is.
9.2.
A Szolgáltató köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről – ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internet es címéről, telefonszámáról.
9.3.
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Kecskeméti Járábíróság illetékességét.
Kecskemét, 2014. október 11.